praca manager Bieruń, praca obsługa klienta Bieruń, praca sprzedaż Bieruń
- Dobór dostawców oraz budowanie strategii asortymentowej i promocyjnej dla danej kategorii zabawek
- Realizację planu zakupów dla danej kategorii zabawek
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych z dostawcami (krajowymi i zagranicznymi)
- Tworzenie oraz obsługę baz danych dostawców i produktów
- Przygotowywanie zamówień oraz analiz sprzedaży i zakupów
- Współpracę z Działem Łańcucha Dostaw w zakresie bieżących dostaw i kontroli stanów zapasów magazynowych
- Współpracę
z Działem Marketingu w ramach koordynacji promocji i tworzenia
materiałów marketingowych oraz Działem Operacyjnym w zakresie
odpowiedniej ekspozycji towaru promocyjnego
Wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowana branża retail)
Wyższego wykształcenia (preferowane kierunki: handel, ekonomia)
Średniozaawansowanej znajomości języka angielskiego
Średniozaawansowanej znajomości pakietu MS Office (w szczególności program Excel)
Praktycznych umiejętności negocjacyjnych – warunek konieczny
Umiejętności analitycznego myślenia – warunek konieczny
Łatwości w nawiązywaniu kontaktów
Oferujemy
Praca
w międzynarodowym środowisku
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie
do karty sportowej
Zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach
Świadczenia świąteczne dla pracowników
Udział w szkoleniach stacjonarnych językowych
i e-learningowych
Udział w inicjatywach społecznych
Uczestniczenie
w wydarzeniach firmowych, integracjach
Możliwość przystąpienia
do ubezpieczenia grupowego
Klauzule informacyjne
Aplikuj